Follower saye ! Anda bile lagi ??

Good Bye .... RISDA : (

SEDIH .
aku ingtkan bile abis praktikal , boleh lah enjoy !!
mane tak nye ..
lepas ni da takyah nak keluar rumah pg2 bute utk ke tempat keje
TAPI ,
rupe-rupenye skang aku amat merindui saat2 aku menjalani praktikal dulu
Rindu nak gurau-gurau ngan ACIK NOR yang dah aku anggap
mcm mak aku sendiri ,
Rindu nak gelak sampai keluar air mata hingga terduduk dengan SHA ..
Rindu nak borak-borak dgn Abg Ly ..
Rindu dengan 'PENYAMUN' Pak Usop ..
Rindu dengan 'Sudoku' Pak Ude ..
Rindu nak dengar cerite lawak Kak Ima ..
Rindu nak nyakat Kak Reena dengan 'Adik' die ..
SUMPAH RINDU SEMUAAAAAAA :'(
arghhhh .. skang ni , bile da abis praktikal
report pon da siap anta sume
bosan gileee ah duk kat umh
plan nak cr keje .. tu pon yang dekat2 dengan umh je
Ingt nak try apply keje kat Kumon ..
mcm best je tgk member keje kat situ ..
But if tak dpt keje kat Kumon ..
maybe nak attend kelas Mandarin / English
tengoklah pada keadaan mcm mane en .

port yang paling dirindui ..
Kak Ima cute .. alamak , terkantoi plak selipar tuu
dengan Pak Ude yang cool gilee
bersama dgn Bosku , Cik Aida dan juge Makcik kesayanganku , Acik Nor
Shaliza a.k.a Sha
last day bersama kak reena . *thanks yee belanje*
peace peace kacang peas
rindu nye nak mkn 'ayam lekit' lagi dengan Yana & Sha ..

And Finally ....
thanks to sha for the brooch , pak usop for the bag and staf estet for the 'kain'antara hadiah yang aku dpt mase last day praktikal .


RISDA , ILEBIUHHHHH LAAAA



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...