Follower saye ! Anda bile lagi ??

Bila Dua Hati Menjadi SATU :)


Assalamualaikum :)

Tajuk entri kali ni dah mcm tajuk lagu Dafi featuring Gita Gutawa dah plak " Dua Hati Menjadi Satu " hehe :D Seperti yg korang sedia mklum , beberape ari lps aku de wat satu entri psl perkahwinan kwn baik aku pd tanggal 3/4/2011 & mereka selamat dinikahkan sehari sebelum majlis resepsi iaitu pd 2/11/2011 .

Tetibe teringat mase zaman mude2 dulu ; zaman blaja sama2 , gi bersilat same2 , makan same2 , lepak same2 mmg terase mcm diri ni dah berumur yeer . Almaklumlah , usia kite ni mane de menurunkan , setiap thn meningkat satu umur lagi . Cepatnyee mase berlalu . Tuptup dah kawen dah kwn aku yg sorang ni . Dah jd isteri org dah .. Lepas ni jd mak org pulak (Aminnn) .. Maka dgn itu tak lame lagi aku dah jd Aunty la kan ... How sweet .... :) (eh eh aku plak yg over pehal )

ni masa zaman muda remaja . yang dah kawen Wawa (dpn kiri sekali bbaju krg hijau) , pastu Iera (xpndg camera) , xlame lg Fad (bbaju songket ungu) .. rindunye nak "dolu2" balik :(

Ok , ni nak ulas cket mengenai majlis akad nikah & resepsi Iera :-

1) Majlis pernikahan serta resepsi dibuat sekaligus dgn kakak sulung Iera ..
2) Kwn2 terdekat bersepakat nk pki baju kale PINK mase majlis resepsi memandangkan Iera pki baju kale PURPLE gitu . So sesaje nk kontra dgn pengantin la kononnye :P
3) Resepsi dibuat di Dewan Masjid Sultan Abdul Aziz Shah , PJ . Ramainye org tak terkire ..
( mmg aku tak kire pon ) haha ..

Ok , tu jelah . Kate pon td nk ulas cket je kan . So , cket jela ek . Nak tawu lebey lanjut , jom layan pics ...

saat batal air sembahyang ..

pengapit yg mengapit pengantin perempuan . smileeee :)

ni plak pengepit yg mengepit pengapit . hahaah :D nk jugakkkk tuh .

kompang dipalu .... pengantin malu ..

pengapit dan pengantin yang gojesss <3

si pengepit ni asek nk terselit jekk . maap yek !

my bestgirls . heart them !

ni sume pakat2 amik berkat la nih ... kite tgk sape yg kene plak pasni !!

Ucapan tok Iera & Sopi :

# Semoga berkekalan hingga ke penghujungnya . Org selalu kate hingga ke anak cucu , then pas da dpt cucu cmne plak ? renung2kan ..
# Tamoh gadoh2 ok ! Kene saling memahami antara satu sama lain eh !
# Moga dikurniakan zuriat yg soleh & solehah InsyaALLAH ..
# Doakan aku cepat kawen . Hee . Menyempat =P
# Last but not least , AKU SAYANG KORANG !!

-x.o.x.o-



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...