Follower saye ! Anda bile lagi ??

can't stop with makanmakan

Ape nak buat , Raya aritu terbukti hebat aku takley nak control makan . Pantang org ajak gi open house , kenduri kawen , mst nak join . MAKANMAKANdanMAKAN . OMG aku dah put on weight kot ! Mama sendiri cakap . Oh noooo tamao2 ... ( padahal sendirik cari penyakit ) .. Rasekan ! Ape nak buat utk mengloosekan weight kite ? Selain senaman ringkas ? Mcm yg aku buat turun naik turun naik tangge . hahaha . Dikira mcm bersenam tak tuh ? OK la kan . Better do than never . Ok , selain tu ??? Urm ... pg slimming sanctuary ? Perghhh tak mampu kot ... Diet ???? Ade la buat lately ni .. Haih . Sungguh merisaukan (-,-)

Aritu , ade melawat big bro kat outlet Shah Alam .. Niat sebenar nak gi tgk tempat keje baru die je sebab kebetulan nak pg openhouse officemate abah kat Bukit Jelutong . So mcm aku dah set in mind ' ok dtg tgk abglong je eh .. jgn nak order pape yeee kngah yee ' bajet nak simpan perut ah nnt nak makan kat openhouse tuh kan .. Tapi sayangnyeeee , tak tahan oh . Nk jugak order , nak jugak makan somethng . Whats wrong with me actually ? Org kate , kalau kuat makan ni sebab hati senang . Hah ! Senang la sangaaaatt .. Ok2 maybe senang hati sebab takyah nak pikir psl final mase raye . YES ! tak mcm adeqku sayang . Kesian yee cuti raye seminggu je .. Sabar yee ....

mcm nak makan semuaaaa .. haha .

" apelah nak jadi ngan anak aku sorg ni .. haih "

big bradaaahhh


* Syok smpi makan sampai terlupe nak amik gambar kat openhouse aritu *


Ok , tu baru sikit , blom campur lagi MAKANMAKAN bile kuar ngan member2 ... Aritu Fad dtg KL bawak aku ngan Seha kuar gi makan chicken chop kat area Ampang Point . Nice place , affordable price .. Pastu kuar plak ngan Pa .. pg Jalan TAR ngan Sogo .. Sebelum soping haruslah isi perut dulu kan . Mmg btol2 terisi la ..





" MAKAN UNTUK HIDUP , BUKAN HIDUP UNTUK MAKAN "
(",)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...