Follower saye ! Anda bile lagi ??

budak bertuah

Budak bertuah yang bernama Umar Mahadi mmg sangat bertuah ye . Budak kecik ni adalah anak kedua kawan kolej aku Zana .. Dulu mase Zana baru melahirkan die , aku sempat gi tgk die kat umah . Bg sesape yg ketinggalan , bley bace kat sini . Skang ni Umar da besar dah . Bijak pon bijak .. Paling best sekali die pandai ajuk ape yg kita buat . Tak kesahlah pape . Mcm aritu , mase time Zana ade buat makan2 kat umah die ari Jumaat (8.10) lepas , aku pegang la kejap si Umar ni . Maklumlah ibu ngan ayah die busy nak melayan tetamu kan ... Time tgh syok2 agah die tu , aku terbatuk. TER ye . Bukan batuk saje2 . Pastu tgk die ajuk aku batuk . Aku try test lagi sekali , kire batuk lagi sekali la , die ajuk lagi . Batuk lagi , die ajuk lagi . hahaha . Comel je ... :)


Tgklah aksi budak bertuah ni ..


ni sebelum aksi die dirakamkan ..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...