Follower saye ! Anda bile lagi ??

Muke eager nak makan .

Mari kita lihat bersama2 muke opok yang kuat melantak :-


Die ni pantang dengar bunyi gunting ; Or something yang digunting . Sebab die mcm ingt kite nak bg die makan ape sume la . So , die dengan muke tak sabarnyee (sile lihat sendiri gambar di atas ) beria-ia sangat nak pecah masuk rumah melalui tingkap antik tu . Siap kembang kempis lagi hidung die . haha :P . Aku plak saje je buat-buat tunjuk ayam kat die . haha . Jahat gile . Vid dibawah ni menunjukkan adegan si opok ngan atam a.k.a si keling merayu nak ayam tu .
haha . PANDAI-PANDAI je aku reka cerita ye . Sila lah percaya :)

video

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...