Follower saye ! Anda bile lagi ??

penyengat memang sengat

kepada sesiapa yang tak mengenali rupe penyengat ni cmne , hensem ke tak en , aku dengan baik hatinye nak kongsi wajah sebenar si penyengat ni . ( SILA AMATI BETUL2 GAMBAR DIBAWAH , WANTED NIH )
kalau korang ade terrjumpe die kat tengah jalan ke or kat memane je , takyah la berangan nak pi ngorat diorang plak . better korang cabut lari je . sebab sekali die dah sengat ko , waduh bisa bangat dong . percaya lah percaya lahhhh pls pls .

Kalau tak percaya , tengok nih :

1 : tangan belah kiri
2 : tulang dekat jari belah kanan
3 : tulang dekat belakang telapak tangan
4 : tempat sama dengan no 2 cume posisinye je berbeza
BAGI PENUMBUK FREE KAT ORANG SODAP NIH . heheh :P

7 comments:

farah sulastry said...

ko ke yg kena gigit penyengat ni...??
(klau k0 kne sengat bce ni,klau x abaikn je) :-)
*cian nyer..
sbr yek..
msti k0 ad wt d0sa k0t ngn diaowng..
2 yg diowng serang k0 2..
hahaha...*
bt0l d0wh memang skit p0n..
2 bl0m lg kne sengat ngan tebuan yg wrna htm 2...
perh...lg menyengat skit dye...
smpy xleh tdr la..heheh

Z[A]KY said...

ko yg kne ke ni??

Tqa Zack said...

farah su : TEBUAN ? wehhhh jgn weh
tak raye aku nnt kalau kene sengat ngan tebuan dow . bisa yang amattttt .

Tqa Zack said...

zaky , aku lah yang kene nyeee .. who else kann

ecah said...

sian ko...aku penah kene sengat ngn lebah time skool dlu...sbb x g surau hahahaha...jht tol aku smpai kene sengat...

Tqa Zack said...

ye ke cah ? tuu lah ko .. buat lagi dajal sape suruh . kate otai weh . ape lah otai2 pun kene sengat ngan lebah . hahahahahaha .

ecah said...

lebah 2 mane tau aku ni otai ke atau zuhud hahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...