Follower saye ! Anda bile lagi ??

serampang dua mata

ANY JOB REQUIRED ???
durrhhhh jeles nye bile tengok ramai member yang da dapat offer job ..
Sbg contoh , Iera .. 15/7 pg interview , 16/7 da dpt offer letter dr Standard Charterred . Appointed kat bahagian clearance cheque . Ok lah en . Fad plak baru2 ni dapat call dr AmBank Bhd for an interview next week . Hurmmm asal lah aku tak try apply any job aritu .. Damn it . Rase menyesal lak tetibe . Mungkin sebab aku terlampau fokus pd UPU yang ibarat " Harapkan pagar , pagar makan padi " tuu . Bajet dptlah smbg buat degree kat mane2 IPTA en . Tapi nasib tak menyebelahi aku DAN JUGA RAKAN-RAKAN LAIN . Majoriti coursemate aku TAK DAPAT UPU WEHHH . Pelik tak ? Nak kate kitorang ni TERapply awal just based on result CGPA smpi sem 5 je mustahil .. Kenape budak kos lain ade yang dapat ? Mescom contohnye ; kite amik contoh Kak Zul kan . Die dpt je USM . Rezeki die . Tahniah yee diucapkan . Ok , berbalik pada UPU tadi kan , mase first tym tak dpt UPU tu , aku terus buat rayuan . Diikuti RAKAN-RAKAN yang LAIN . Tapi malangnya , thru RAYUAN pun kitorang takdpt jugak . Sorang je RAKAN aku yang bernasib baik dpt UMS ; Miza . Dah pg Labuan dah pun . So skang ni , aku giat meng'explore' job2 yang menarik di laman sesawang ni . Heheh . Web Ambank aku masuk , UDA Holdings pon masuk , segalanya aku redah je . Hopefully ade yang tersangkut . Aaaminnn :)

4 comments:

ahz said...

good luck atiqah. rezeki bukan boleh dapat selalu. mungkin ni rezeki aku,lain kali rezeki ko ke plak, nanti ko kerja gaji tinggi dari aku ke. rezeki tak boleh pilih2 kan :) good luck, thank you and congratulation on graduating :) next month i go crash at your place ke ape. heh

Tqa Zack :) said...

yeeee yeeee . rezeki semua ditangan Tuhan . next month ?? ohh ok ok . bulan 8 belum masuk belajar lagi

GRuNGe said...

Tqa, cari kije sambil menunggu permohonan baru untuk UPU. Atleast dapat gak pengalaman. Tap kalau dah kije, jangan lupa niat nak sambung study tu.

Tqa Zack :) said...

eh eh grunge , ituuuu lah yang sedang berlegar2 dlm kepale otak saye ni haaaa . wah , cmne ley same ni .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...