Follower saye ! Anda bile lagi ??

Janda Hot

Jands hot selamat melahirkan bayi kembar 3 nye 2 minggu lepas .
Sangat hot yee athiq . asik bunting je . haihss . buat mama & abah risau dan tak senang duduk taw .
ye lah , bile da beranak sekali keluar 4-5 ekor , sape yang nak jage ? yang nak cuci lantai kat belakang , yang nak pg jemur pasir , yang nak pg vakum satu rumah sebab takut bulu kucing melekat-lekat dan bermcm2 lagi lah . So , dengan ini , aku dengan rasminya nak ckp , anak2 athiq semuanya akan disedekahkan kpd sesiapa yang berminat dan larat utk bela mereka . kesian anak2 athiq , kecik2 agy da jadi anak yatim piatu . hee :P Mama dah tak larat laa nak bela korang . sorry u guys !! hopefully , korang akan dilayan dengan penuh kasih sayang yeee nnt di rumah mak & abah angkat korang okay . sob sob .

4 comments:

ecah... said...

siannye...bg aku la...

Tqa Zack said...

ko nak ke cah ? willing eh ?
kk , nnt aku pos kucing tu taw
buat pos ekspress lagik
huahaha :P

kecah said...

hahaha...ok2...klo bg free aku nak sgt..

Tqa Zack said...

ceit ecah , nak yang FREE je . huhu :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...