Follower saye ! Anda bile lagi ??

missing my old days

I WANNA MEET ALL OF THEM !!

mereka-mereka ini adalah antara kawan rapat aku
masa zaman kanak-kanak ribena lah
banyak gile suke duke yang ditempuhi bersama
tak terkire kenangan manis mahupun pahit
SEMUAAAnye ade

mase zaman kanak-kanak , aku ade 4 org kawan rapat
ketika tu aku tinggal kat Bagan Belat , Butterworth
mmg best gilee lah
3 dr 4 org kawan rapat tu tingal dekat2 je ngan rumah aku
1st , Iylia . die ni teman seangakatan berbasikal aku .
so , setiap petang mcm da jadi rutin
kitorang akan round satu kampung dengan basikal
pg main tepi laut , pg kacau org main bola kat padang
hahaha . biaselah , budak kecik kan .. mane tawu malu ;p
To Iylia : oh ko kawen tak ajak aku pun eh !! anyway , Selamat Pengantin Baru

ini Iylia Zahira ; teman berbasikal

Da 2nd & 3rd one ni plak act adik beradik
Yang kakak Atikah , dan yang adiknye plak Aqilah
at first aku just kwn ngan kakak die je
but then bile tym aku ajak si kakak nye lepak umh
die MESTI SURE CONFIRM bwk adik die sekali
bak kate org "air yang dicincang takkan putus"
hahaha . kelakar la
so , bile aku de wat birthday party
mereka inilah org first yang akan datang
To tka & qla : thanks taw korang !!

dari kiri Aqilah , Atikah , Me and My Sis

And last , die ni kire mcm 'teman tapi mesra' aku lah mase kat tadika
hahaha . kitorang rapat pun sebab parents kitorang kenal antara satu sama lain .. Mase kat tadika , kitorang mst duduk same2 , makan same2 , main same2
haihsss .. indahnye waktu ketika dulu ..
So , bile ade pape persembahan ke , sports ke , mst teacher akan letak kitorang in the same group .
pastu kitorang pon lost contact as die berpindah ke kelantan and aku plak berpindah semula ke kL ..
terkini , ayahnye telah dinaikkan pangkat menjadi Menteri Besar Perak ..
To Syakirin : semoga berjaya dalam hidup :)

Muhammad Syakirin Mohd Nizar

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...