Follower saye ! Anda bile lagi ??

Cinta Si Kura-Kura


Tadi tgh dok usha2 belog Ohbulan! tetibe ade entri pasal "Cinta Si Kura-Kura" . Actually , mase aku ngan member2 otw nk ke Pullman tok sesi posing sane sini (pd sesape yg ketinggalan entri tu bley klik sini), kitorang ade nmpk org tgh wat shooting kat tepi jalan . Dari jauh aku cam da perasan van KRU Studios kale oren2 gitu . Ingtkan die ngah wat video klip ke ape ke kan .. So cam excited lah nk tawu sape artis yg ngah wat videoklip tu . Mane tawu kot2 Shahir ke .. mmg tym2 tu jugak ah aku akan bentikan kete aku dan tros gi amik gambar ngan Shahir . Nasiblah tym tu kat tgh2 jalan ke , ape ke . Hahaha mcm peminat fanatik tak ? Padahal biase2 saje . Then member2 aku ni pon cm "qa , slowly cket qa .. kitorang nk tgk sape yg ade ni .. ( sekali bas Nadi Putra lalu sebelah kitorang ) hampes tol ! Naseb bek laju driver tu bwk . So sempat gak lah tgk sape yg tgh shooting tu - Tiz Zaqyah . Dan die ngah naek vespa . Alahai soooo cute la awak .

So , nantikanlah kemunculan cerite/drama/filem Cinta Si Kura-Kura ni ye .. Mari kite layan cket pic2 diorg bedua nih ..





1 comment:

hunny said...

cantik kembar saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...