Follower saye ! Anda bile lagi ??

nak berjimat ?? jomlah ke carrefour !!

entry kali ni takde kene mengena langsung ngan carrefour ye , baik dari segi promosi jualan murah sempena menyambut ketibaan bulan ramadhan or wse ( singkatan bg whatsoever ) -nak jugak ade singkatan tuh *takley blah* . yang penting sekarang nak cite pasal berjimat cermat .

Ape itu berjimat cermat ? Pengertian berjimat cermat dari sudut pandangan aku ialah mengurangkan aktiviti pembaziran seperti membeli barang-barang yang tidak sepatutnye .

Cakap pasal nak berjimat ni , aku saje je nak sebuk2 bgtawu yang aritu aku ade buat kad besday utk adeq aku sempena besday die pada 11 Agustus lepas . Dengan menggunakan bahan2 terbuang seperti kain2 perca , kertas bermacam kale dan jenis , riben2 yang direcycle dr bunge yang diberi oleh mama dan tam semasa konvokesyenku aritu dan mcm2 lagi lah .

Review cket proses pembikinan kad besday yang aku buat tu .
heee :P
kertas warna disusun bg memudahkan org yang rabun warna ini memilih tema kale ape yang seswai utk kad adiknya itu .
cover page
pop-up tak menjadi sangat tapi ok lah tuu !! * gaya saida af6 *
mama menyumbangkan idea utk lukis bentuk lilin .

TADAAAA !!!
gambar semasa proses membuat kad tak byk mane pun ,
terus upload yang da siap punye . kire halal la eh .

AND LAST BUT NOT LEAST ,

kad dari abah & mama :
Again , HAPPY BIRTHDAY BUDAK JIWANGZ !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...