Follower saye ! Anda bile lagi ??

Kak Imah's Engangement

Khas untuk Diyana ..
- sori kite terrrrrsangatlahlewat buat entry psl nih -

Sedikit info :
Tanggal 13 Jun lepas , Kak Imah merangkap cousinku , merangkap juge cucu perempuan pertama generasi ke-7 dalam keluarga HJ. ABD. MANAF ALAM , telah selamat bertunang dengan jejaka pilihan hati di rumahnya . Sekian ...

Jom kite share gambar . Bak kate orang sharing is caring kan . Mcm saye lah tuuu . hahaha :D

Orang-orang ketiadaan kerja mcm ni lah gayenye
Sesi makan beradab * makan pisang je ponn *

Ohh tangga , kami amat meminatimu :D
lain dah lepas di buat atas * make up *
bersama tunang ...
Bersama adik kesayangan , Shidah .
bersama family terchenta
WAA KAMI PUN NAK JUGAKK !!


ok , sekian sahaja ^,^

2 comments:

GRuNGe said...

Wah wah wah. Ambil berkat orang tunang. Maybe next is you. Pastu jangan lupa update, my enggagement. Llaalalalala.

Tqa Zack said...

HAAA tu yang kite nak dengar tuuu
hihi :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...