Follower saye ! Anda bile lagi ??

h a n a && r u s y d a n

last week ari jumaat
aku & family telah berkunjung ke umh kekta merangkap cousin aku di bandar baru bangi
lama gilaa kami tidak ke sana , ade jee hal .
padahal dekat bangi je pun . bukannye jauh nun di overseas sane tuh .
haihsss . sori ye kekta :)
lain lah kalau kak nana yang kat jepun tu haa
mmg bermimpilah nak pi sana
tuu kire masalah lain plak . bajet takdak . hehe :P

okay , kite smbung eh ?

sepanjang beberapa jam berada di sana , kaum mak2 dan ayah2 mmg syiok berborak
smpi tak perasan masa berlalu dengan begitu pantas
manakala aku selaku makngah yang cool & sporting pon dok sebuklah melayan anak2 sedara aku ..
paling ditunggu2 oleh rusydan kalau makngahnye ke sana ...
" makngah nak hp , nak main game "
hihii . da biase dah .. ibaratkan hp ku ini seperti PSP yang syiok gilee kalau dpt main . wakaka :)
yang si adik plak , laen cerite nye . meh kite tgk aksi2 mereka :

hana sedang melakukan 'spot-check' ke atas purse mama i :)


tengok gaya & kening rusydan . kalah org maen PSP .

jauh di mata ; Kak Nana & Jasmine

4 comments:

Admin said...

hai hana. come awak. eeeeeeeeeee

Tqa Zack :) said...

hye pak ubey . hana mmg sangat comey . tengoklah makngah hana laaaaagiii comey . wakakaka :P

Admin said...

hahahaa. makngah suke muncung bibir mse snap gmbo. hana x. so ak prefer hana

Tqa Zack :) said...

eh ko blom tgk hana buat muncung . kalah aku yaw !! tunggu aa esok luse aku ajar die biar kasi pandai buat muncung :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...