Follower saye ! Anda bile lagi ??

A Moment to Remember

" as we go on , we remember , all the times we had together
and as our lives change
come whatever,
we will still be
friends forever.." - Graduation by Vitamin C

to all my coursemates , hurm classmates lah especially
aku dengan ini ingin mengucapkan
SELAMAT TINGGAL , atau
dlm bahasa penjajahnye GOOD BYE
or another word from another penjajah SAYONARA hihiiii :)
hopefully korang tak lupekan aku
hope sgt sgt sgt nih . gile pathetic
sepanjang sekelas ngan korang
korang mmg super duper best
cume ade la 2-3 org yang agak pasif sedikit . sape yang tawu , diam2 sudaaah
tapi takpe
its okayy . kicik punye hal laaa .
anywayy , to korangs , SELAMAT MENJALANI LATIHAN PRAKTIKAL yee
skema gilee ayat
moge2 korang semua lulus lah ehh .
doa2 la agar budak kos kite takde yang fail praktikal
InsyaALLAH ..

JOM REVIEW ; A PICTURE DESCRIBES A THOUSAND WORDS :)

SEM 2 : masih lagi childish immature kanak2 ribena dan semua yang berkenaan dgn tak matang la . tengok dr warna pakaian yang dipakai pon sudah memadai . perghh , colourful wallaaahh !! macam budak tadika :P

SEM 3 : da ade peningkatan sedikit dr segi pemilihan pakaian . baru nmpk mcm bersatu padu sikit . hihii . hurm gambar mse sem ini bley dipanggil as gambar berkerut disbbkan ramai yang mengerutkan dahi mungkin kerana pancaran matahari yang sgt terik ketika itu

SEM 4 : eh eh ? berbalik pada zaman masa sem 2 dulu ke ?? oh yee , baru teringt yang mase sem ni temanye adalah 'baju plain' . so , warna tudung pun depends pd warna baju msg2 .

SEM 5 : ok , ni semakin matang dan maju kehadapan . haha . mane taknye , msg2 da pandai senyum smpi ade yang senyum smpi kegigi . mak aih , mak mentua kalau tgk ni , terus cair mair taw . lagi2 'YB' semmart bersongkok kat dpn ni :)

SEM 6 : semakin berani memberikan pose yang terbaik utk tatapan para peminat fanatik pelajar banking . oyeahh sungguh perasan yee . pelajar lelaki dilihat semakin macho ; begitu juge dgn pelajar perempuan yang semakin hari ayu dan jelita . whoaa !!

3 comments:

ecah mcr said...

aku akn merindui kuis dn korg...

Tqa Zack said...

aku pon cahhhhhh
:(

farah sulastry said...

sme la ngan ak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...