Follower saye ! Anda bile lagi ??

1st : Hot dog

past few weeks , aku and miza adela gi tengok wayang kat MINES
muvie pe ? haha . THE DARK NIGHTTTT
sumpah bestt wehh . tak tipuu woo .
hanya kami berduaa jee .
p/s : bunyi cam lesbo kee ??
ade byk la story yang aku nak cite kat korang
for me , LAWAK laa
TAPII , aku cite step by step la kayy
1st , pasal HOT DOG yang miza beli
act aritu kitorang gerak agak lambat dr kolej
biaselah , bgn lambat , sapee suruh . hee :)
so , smpi2 je kat Mines , kitorang pon observed la muvie pe yang best
tapi sume cam start agak lewat . mase terhad lak tuh
kitorang mmg plan nak balik awl sikit laa
sebab taknak jadi sardin kat dlm KTM nanti
so , nak taknak terpaksa la jugak amik The Dark Night tu
even da 10 min start kott .
then , memandangkan kitorang tak breakfast satu hape agy
we decided to bought large popcorn + sarsi
and tidak ketinggalan HOT DOG tuu la . winkk
pas da beli sume kitorang pon masuk la panggung ..
jalan punye la cover mase masuk tu sebab muvie da start kan
konon2 taknak arr kacau kosentrasi org
tup tup , mase aku da nak duduk , miza bisik kat aku
"wehh , hotdog aku TERjatuh arr.."
aku pon ape agy , bantai gelak arr kan . muahahaaha :))
then lepas 2-2 da duduk and barang pon da letak sume
miza pon teruskan usaha mencari hotdog die yang da terjatuh tuh .
chaiyok2 , gambate !!
sayang tuuu kalau tak amik , RM2.50 kott if tak silap aku
cari punyeee la carik , HAAA , jumpee dahh !
die pon dengan banggenye amik la kan
konon terer arr dapat gak jumpe even suasane gelap
then die pon tiup2 la sikit sebab takut ade habuk or papelah
pastuh da mkn sket , tetibe die cuit aku
"wehh , roti je tinggal . hotdog die takde .."
hahahaah . makan punye lah bersemangat tapi roti jee ?
pity her . RM2.50 utk roti sahajaa ?
takpe , next tym aku banje ko hotdog okayy ?

kaylah , abis da story yang pertama
next tym aku cite the other one okayyy
bye u guyss , muahxx muahxx :))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...